Set fire on the rain



Idag önskar jag att jag vore utomhus. jag önskar någon av de här bilderna visade vad jag gjorde idag. Men icke... jag sitter i sängen och skriver på uppgift 5 av 7. Åh, det tar verkligen emot att sitta inomhus när det är så vackert ute. Men Jag är i och för sej förkyld så jag orkar inte hoppa runt p¨stranden hela dagen. men jag tänker att ju snabbare jag får det här undanstökat desto snabbare får jag göra något mysigt och härligt sen.

Vi spelade 2-2 igår. Jag och min täppta näsa sprang och sprang (med den kondis jag har nu så är det inte så mycket tyvärr) men jag gav verkligen allt jag hade. Jag är nöjd, trodde egentligen inte jag skulle orka spela hela matchen men det kändes bättre med förkylningen efter matchen. Så nu kurerar jag min förkylning med motion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback