Night terrors



Morrn morrn!

Det är måndag igen, och jag vaknade klockan 4.40 i morse av en mardröm och när jag väl somnade om igen så drömde jag en ännu värre mardröm. Ja, det känns som att det är ett tema jag kör på. Jag kanske inte har vant mej med att sova ensam helt enkelt, eller så är jag bara en orolig själ. 
Inte så roligt att vakna helt svettig och med paniken i kroppen varje morgon.


Men jag försökte vända dagen lite så gick upp en timme tidigare än det var tänkt idag och tränade lite och såg på nya avsnitt av Vampire diaries när jag åt frukost, sedan en dusch och så lyxade jag till det med att föna håret. Allt för att glömma bort mardrömmarna, hoppas detta blir en bra dag ändå. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback