She's a good girl...

I morse var det vitt på marken. Kul med tanke på att jag skrev i förra inlägget att sommaren är påväg.

Dagen har gått fort. Sen kom jag hem. Skulle städa lite, så jag började dammsuga. Och råkar slå ner en fin skål som man har ljus i, den fick jag av mathias i julklapp. Inte roligt alls.
Sen kollar jag posten och ser att vi inte har betalt hyran, så vi har fått påminnelseavgift. Jag som var säker på att vi hade betalt den. Nu är jag fattig så in i bomben.


Jag blev heldeppig vilket resulterade i att jag åt chips och en satsuma till kvällsmat. Gäller ju att äta det man har hemma.

Ska snart bege mej ut. Ska hem till Jennie och låna sygrejer för att laga mina nya jogging tajts som jag köpte för 60 kronor i södertälje.

Jepp... när är det löning igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback