It's a long day

Hahaha!
.
.
Idag lunchade jag med Jennie, Emelie och Anna. Vi var och åt på Etage. Riktigt god mat var det idag. Väldigt skönt att få en riktig paus mitt på dagen där man kunde slappna av och sitta och äta med goda vänner. Sånt är riktigt efterlängtat tycker jag. Borde göras oftare.
.
Sen efter lunch sket det sej. Vårt program som vi jobbar i slutade fungera, så man fick använda det man hade, det vill säga gamla godingar som papper och penna, jag skojade till det lite och använde en överstrykningspenna oxå.
.
.
Ja, så morgondagen kommer börja med mycket jobb i morgon. Men jaja, det får vi tänka på då tycker jag.
.
.
Na na na na na na na...
Shortys like a melody in my head.
.
.
Ha, kanske dags att växa upp lite.
.
.
Jag har ju deklarerat idag oxå ; på sms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback