If the sky is falling down

Kvällens look!

Hello people!

 

 

Jag sitter och väntar på M, han jobbar idag. Jag är lite småsur på honom. Han skulle byta min kamera i affären (ligger brevid där han jobbar) eftersom att den har ett minne som en guldfisk, dvs batteriet dör efter 1 dag utan att kameran varit på. Men han glömde kameran hemma! Stolpskott!

 

Jag kan ju inte byta den eftersom han har bilen, dubbelt stolpskott!

 

Ja, så kan det vara ibland. Nu ska vi i alla fall komma på vad vi ska äta sen ska vi åka och se på valborgsbrasa på/i Frihem. Kommer bli vackert hoppas jag, men kallt. Regnar ju ibland. Vilken tajming!

Och om det blir vackert så kan jag inte föreviga det med ett kort eftersom jag inte har någon kamera.

 

Jag é  int bitter….

 

Jag känner lite att jag vill gå ut. Jag vill dansa och jag vill bli full. Lite så känner jag. Men ingen ska ut. Och jag har ingen sprit. Eftersom jag kom på att jag vill ut typ nu.  Idag är inte min dag.

Men jag hittade billiga jordgubbar i affären idag, 15 kr! Jag slog till på direkten, såklart!

Så det var väl dagens braiga.

 

Jag har löst mitt radbyte-problem. Jag skriver allt på Word och klistrar sen in på bloggen. Ja, för ja har ingen aning hur man gör annars. Känns som att detta är en lika genial lösning som att dra ur sladden ur datorn om den hänger upp sej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback