Oseriös som tusan

Idag kom min present till Ellinor på posten, så nästa helg kan hon få den. Ska bli kul.

Har precis tränat och orkar inte riktigt ta mej bort och duscha. För det är ju sååå jobbigt. Fy fan. Haha.
M har dragit på träning, undra hur tonerna är där, med tanke på att dom förlorade mot ett bottenlag i helgen på premiären.


Jag ska dela med mej av lite musik hade jag tänkt.





Men höreni!
Om jag hade en ganska grov uppnäsa och liksom, såg lite ut som en överraskad gris, skulle ni gilla mej då?

Eller om jag såg ut så här, alldeles vindögd och med en mun som kalle anka, skulle ni verkligen vilja umgås med mej då?

Den här är intressant, om jag hade riktiga "Olinda-läppar" och alltid såg snett på dej, skulle du verkligen vilja ge mej en kram då?


Good for you att jag inte ser ut så, eller hur. Haha.


Tänk så roligt man kan ha med en webcamera när man inte orkar ta sej u soffan, och man borde verkligen duscha för det börjar liksom komma flugor nu.


En sista bild bara....
Jag som sjunger med inlevelse, min personliga favorit faktiskt!


Mohaha! Fuling på mej asså.





Men nu kom jag på en idé.

IBK borde ha den här låten som intro, i alla fall en remix, fy faan va mäktigt det hade varit tror jag då.
Om jag fick ha ett intro varje gång jag sprang in på en plan så skulle det vara den i alla fall.
Punkt. Slut.




Ibland får jag små snilleblixtar.

Kommentarer
Postat av: # 24

Boel ! jag backar upp ditt intro-val till 1000 !



Hälsa M att jag ogillar honom skarpt.



/ 24

Postat av: Lisa

Låten är SUPER! Frågan är bara om Södervärn kan klappa takten till den? Ja skulle lätt umgås me dig om du såg ut som Kalle Anka ;) Haha

2009-09-23 @ 14:01:03
Postat av: Emelie

2009-09-24 @ 21:29:28
Postat av: Emelie

Hahah, du är för rolig!! :) Jag gillar dig för den du är! :)

2009-09-24 @ 21:30:23
URL: http://emeliewahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback