Photo session i soffan

Ibland vaknar man upp på soffan och så kommer man på genialiska idéer samtidigt som man vaknar.
I love that feeling!



Öppnar ett öga i taget, ingen stress här inte.

Lite yr i bollen.

Nu börjar skruvar och muttrar i mitt lilla huvud få saker och ting att falla på plats.

Kolla så att ingen ser ditt snilledrag och snor det. Tankeläsare finns.

Nu har jag klurat ut allt. Fråga mej om vad som helst, jag har svaret. God bye Rain man, hello Boel!

2 minuter senare....

Fan, jag glömde bort det.
Hade det kanske något att göra med dieseldrivna flygplan, eller återanvänd mat.... ?!


Och jo, alla genier är lite vindögda, när dom tänker.


Kommentarer
Postat av: Annica

Fina bilder??

För mkt fritid? :P haha (skoja)

Hur e allt me dej annars d?...

jobbar du något nu?

ha de

kram o puss

Postat av: Annica

haha okidoki hur går de me körkortet d?... :P

okey i Roma lr?... nej men de e ju bättre än inget jobb alls :)

Jo här e de bara bra,jobbar o sliter som vanligt

och nästa fredag blir de Gotland och lite semester dock bara 10dagar men men de är alltid något..

Nej jag o Jonte är inte tillsammans längre,

är typ 1månad sedan de tog slut..

Hur går de själv me killen d?..

Ha de

kram kram

2009-06-03 @ 22:11:26
URL: http://acca.blogg.se/
Postat av: Josefin

Mitt genialiska svar pa allt brukar skrammande ofta vara nat i stil med paprika. Fragan ar bara vad sjalva fragan ar for att svaret ska vara bade paprika och genialiskt samtidigt...hm.

Saknar dig popmupp!

2009-06-04 @ 23:23:39
Postat av: Anonym

Hahaha

2009-06-05 @ 08:32:08
URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback