Change

Igår när jag bytte om till träningen så såg jag att Obama höll tal på tv, han hade ju precis svurit president eden. Det var så mycket folk och tittade att man blev helt paff, folk stod till och med på hustaken! Det kändes stort på något sätt, kan vara för att det är det första presidenttalet som jag hör live men jag tror att det är mer, jag tror att han kan ändra om lite, till det bättre i USA.
 

Känns som att jag inte sover klokt längre. Vet inte varför men jag har ju mina aningar. Sen misstänker jag att huvudvärken som jag brukar vakna upp med beror på att jag tränar men äter och dricker för lite. Har blivit så att man hoppar över lunchen nu på senaste tid, men jag tror att jag behöver den energin.

Såg filmen Seven pounds igår. Den var lång men man blev verkligen påverkad av den. Är så glad för att man har sån tur som man faktiskt har. Jag är frisk, har en fantastisk familj och underbara vänner, en pojkvän som finns här för mej och jag bor i ett så fint land som sverige, som varken har krig eller en diktator som ledare. Man tänker inte så så ofta tyvärr, ofta fokuserar man på det som fattas eller som inte är bra i ens liv. Men varför ska man göra det, man ska väl njuta av det man har när man lever.

Men vet ni vad jag skulle vilja va med om? Ett äventyr! Att få ett jobb som gör att man måste åka till afrika eller västindien eller vad som helst. Att va med om något som inte är rutin liksom. Men resa skulle varit kul. Att en dag bara vakna upp och vara i en annan världsdel. Vara med om något nytt.

"If you tolerate this your children will be next."



Saknar alla!

Kommentarer
Postat av: Annica

va typ närmare 2miljoner människor som hade samlas där för att se Obama...de e ganska mkt ;) hehe..

puss

Postat av: Josefin

Åh, den där bilden har jag som bakgrund lite då och då, den är så fin! =) Saknar dig vännen! ='/

2009-01-21 @ 21:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback