Free-dag

Min dag hittills som skulle innehålla så mycket pyssel har inte gått så bra. Hittade inte det jag ville köpa och så vidare. Men jag har inte gett upp. Något måste hända här nu.

Ikväll blir det träning eller bio, eller träning och bio. Det beror på om jag hittar någon som ska köra till hemse från stan. Hittills verkar det som att jag bara gått på nitlotter där, 3 stycken som inte kör.

Om det inte blir träning så hoppas jag på en dejt-kväll med M. Att man fixa till sej och går ut och har lite roligt. Men när jag tog upp idéen med M så började han skratta. Mohaha! Du, den ska han få igen. Haha. Kvällen blir nog bra, hur det än blir.

I morrn blir det i alla fall IBK-match tittande. Hade ju hoppats att mitt innebandy lag ville komma så kunde vi se matchen tillsammans men jag glömde ju säga till dom i onsdags så jag tror inte dom kommer ihåg det. Så det blir nog att se med familjen som vanligt. Sen är det ju melodifestivalen, får se om man är i stan eller i sanda då.

Söndag bjuder på revy-jobb och innebandy match i södervärn.

Men nu är det fortfarande fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback