Vit himmel

En måndag, och jag behöver inte ställa klockan för att gå upp tidigt och sen masa mej till jobbet. Det känns bra vill jag säga.

Igår hjälpte vi Jennie att sätta i hennes löshår, lite mer än 3,5 timmar tog det. Haha.. men oj vad fint det blev tycker jag. Vi hann ju bli proffs på den tiden.


På tisdag är det nog min tur, i såna fall ska jag baka kakor till tjejerna så att dom kan fylla på med lite energi under tiden. Det är dom värda!


Jag tror jag drömde något deppigt, något om att alla andra hade jul men att jag inte kunde vara glad. Väldigt konstig dröm. Då vaknar man och känner att något är fel oxå, inte det roligaste.
Men jag drömmer såna eller mardrömmar rätt ofta. Mardrömmar har jag alltid haft. Men varför inte drömma en härlig lycklig dröm, det händer typ aldrig! Konstigt!


Kommentarer
Postat av: Evelina

vad söt du är gumman :) tack.



ska du sätta i löshår?! shit va skoj isånt fall.. du måste du ta kort & lägga upp här :)

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback