everything you do

Igår var det juldagen, så jag gick ut. Det var skoj.


Har varit på lite mellandags rea och köpt på mej en digital kamera, fick fel minneskort så var tvungen att åka dit igen och byta. Hääärligt!


Men nu känner jag mej helt tom. Känner mej bara ledsen men vet inte varför. Hatar den känslan. Man vill bara kura ihop sej i en varm säng och låtsas att det är en famn.

Jag känner ingen längtan efter 2010, och det är mindre än en vecka kvar på ett bra år, 2009. Fan fan..!
Jag tycker inte att nyår är något att fira i år, jag vill inte fira att ett nytt år kommer. Ett år med massor med problem.
Jag vill bara att min älskling ska ringa.


Kan jag hoppa direkt till 2011?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men lilla vän! Nått finns det väl att se fram emot.... Kram på dig!

Postat av: Evelina

kom hiiit gumman <3

2009-12-28 @ 11:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback