Reading is for awsome people

Här sitter jag i Sanda igen. Har sett Sing a long med mamma och passat på att äta lite chips. Gott var  det. Vi provade nya chips som jag aldrig ätit förut, vitlök och salt. Hm..hur kommer jag att lukta sen tror du? Äh vem bryr sej. Haha.

I morrn blir det kanske cykelrunda, ska va någon tipspromenad med cykel här i sanda, och sen blir det korv med bröd borta vid vattensågen, mysigt värre. Det börjar 10 dock, blir att masa sej upp ur sängen och ta på sej dom finaste cykelbyxorna (okej, inga cykelbyxor!).

Ellinor lånar lyan ikväll, hon skulle ut och festa lite. Tjatade en del om att jag skulle följa med men det tråkigaste med att gå ut är att man förstör dagen efter för att man är så trött då. Och det har jag varken lust eller tid till just nu, har varit lite dålig på psykologi läsandet den här veckan.

Pratade med mamma förut, inte bara pratade utan verkligen pratade, det var skönt. Tror att det blir lite mer möjligt när man har flyttat hemifrån, man tar varandra inte förgivet på samma sätt. Hon sa att hon tyckte att jag är mer öppen och lättare att prata med nu. Att jag mognat lite liksom. Det kändes så bra att höra, blev så stolt.

Nu har jag hittat lite nattläsning för er ute i natten. Om att våra kärlekar liknar våra 
föräldrar och att (äntligen!!) kramar lindrar  smärta ! Älskar kramar! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback