Every move I make

Jag har nu påbörjat min slapp/pluggis dag. Du kanske tycker att det är en konstig kombo att både plugga och slappa samtidigt men det ska du veta att jag tycker om det. Jag har pluggat, diskat, sett två avsnitt av 90210, släppt ut katten och sovit hittills. Gott liv! Har inte haft en slapp helgdag som jag verkligen har gjort vad jag vill på väldigt länge. Antingen så har jag eller så har M match eller så bor jag i sanda vilket gör att man av någon anledning aldrig riktigt kan slappna av.

Det snöade igår när jag var på jobbet, och som den lilla snö-suckern jag är så var jag tvungen att springa ut och ställa mej i snöfallet och känna dom små snöflingorna själv. Ser jag snö så blir jag lycklig, tror det är någon barnslig grej som håller sej kvar. Men jag vill aldrig att den ska försvinna.

Pisse är lite "mammig" av sig idag, sedan M drog i morse så har han praktiskt taget följt efter mej. Nu när jag sitter vid datorn så ligger han och gosar i mitt knä, kurr kurr. Men han är ju bebis så han får väl hållas, hehe.

Nu leder M och hans lag med 0-2 mot TT som leder serien, lite stolt här i soffan.

Nu är det bara det här som gäller!

(victory)

Tog några bilder med datorn på lyan, i fall någon är intresserad dåra. Haha.


Sängen och på den bortre väggen vår nya tapet. Fancy!


Och tittar jag lite mer åt vänster så ser jag in i köket och hallen. Man ser också hur fin ordning vi har i våd "garderob".


Jag och Pissi. Min baby!

Ska väl göra något klokt innan bussen tar mej till sanda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är det jag skådar :O är strumpilumpen nedplockad? PUSS

Postat av: Emma

Ibland kan jag sakna lyan på bangårdsgatan.. skönt att det är sig likt i garderoben iaf :P ser precis ut som det gjorde när vi bodde där haha

2008-11-25 @ 13:35:22
URL: http://emiemma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej du :) Vill du få gratis presentkort på Kicks eller Make Up Store?

Då behöver du bara bli medlem genom att klicka på denna länk: http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871

Sedan är det bara att börja samla ihop poäng! Det gör du bland annat genom att värva nya medlemmar.

Medlemsskapet är givetvis gratis! Det är dock viktigt att du använder just DEN länken när du blir medlem, för att jag ska kunna få poäng alltså.. och jag vore verkligen tacksam om du ville hjälpa mig att få poäng :)

Ha en bra dag :)

2008-11-25 @ 13:47:27
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback