Reach out and touch

Ja, nu har halva helgen gått. Och jag och M har målat vårt vardagsrum/sovrum 3 gånger. Det var jobbigt. Kom fram efter att vi hade målat 2 gånger att vi visst var lite för snåla med färg. Inte det man vill höra när man är hungrig och trött. Men nu är det över och vi och katten befinner oss i sanda och myser lite.
Lovade lite bilder så här kommer dom.


Ap-katten in klättra-i-träd-action.


Lite inför målningsarbete utfört av mej


Måla mååla..


Jag och pisse-kisse.

Eftersom att rummet ännu ska tapetseras lite så ska jag vänta med att visa hur det ser ut nu. Sen när det är fint så kommer det in en liten bild här så ni kan se.

Nu ska jag plugga lite psyk, sen i eftermiddag blir det att åka in till lyan och plocka i ordning i röran efter målandet.


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh bildeeer :D Ser mysigt ut du boel :) SAKNAR DIIIIG!!!! Men vi hörs snart igen! :) Keep up the good work, som man så finurligt säger. PUSS

Postat av: Annica

Ååååå...vilken fin kissekatt =) men va fint de blir i eran lägenhet =P

Hur stor lägenhet har ni?

kram kram

2008-11-03 @ 20:40:26
URL: http://acca.blogg.se/
Postat av: Mamma S

Visst var de personlighetpsykologi du läste? Min första uppgift var att jämföra de med socialpsykologin :) Allt bra med boel annars då?

2008-11-04 @ 08:11:23
URL: http://shea.blogg.se/
Postat av: Mamma S

Det är bara med oss de!:) Läser bara socialpsykologi, en kurs på 15 veckor. du då? är det hela psykologpogrammet du går lr bara småkurser? puss!

2008-11-04 @ 21:26:41
URL: http://shea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback