hate every beautiful day

image247

Idag har
jag ingen röst. Vaknade upp och var hel-hes. Krax sa det bara. Hmhhss..!  Skrek man för mycket igår tro? Hög musik har den effekten. I väntan på att åka till suderhälsan med familjen så har jag käkat kladdkakan från igår(kladdig och good!) och sett ett avsnitt på greek.

Har hittat frågorna som står nedanför på emmas blogg, och i brist på annat så snodde jag dom.

DIREKT DU LÄSR DETTA ÄR DU UTMANAD:
25 frågor om dig själv.

1. Röker du? absolut inte!!
2. Snusar du? absolut inte!!
3. Skolkar du? hm.. liite, kanske..haha
4. Gör du frukosten själv? jepp, när man inte blir bjuden på det förstås:)
5. Har du suttit i rätten? nej nej
6. Har du slagit ner någon? nä, jag e en snäll flicka
7. Har du pussat någon av samma kön? nån gång
8. Har du blivit tagen av polisen? nej, stoppad, ja.
9. Vad gör du när du blöder näsblod? tar bort näsblodet
10. När grät du senast? igår kväll
11. Vem kan du prata om allt med? min bästa vän
12. Har du solglasögon? sí, nåra
13. Skriv en mening på engelska ... yummy yummy yummy, i've got love in my tummy and i feel like loving you.
14. Vem kramade du senast? Eve
17. Vad är din högsta önskan just nu? att jag kunde få ett körkort utan dom läskiga körlektionerna
18. Vad heter ditt hårspray du använder? mööhh.. kollar inte, sprayar bara
19. Vem gillar du ? M
20. Vilken färg har du på tröjan du har på dig? Grå
21. Har du string på dig just nu? tsss... no way
22. Känner du någon som heter Niklas? mm, gick i samma klass på högstadiet
23. Har du bärbar data? jag vill!
24. Använder du nagellack? på dom här stumparna??!
25. Är du blyg? ibland...

Kisses!

Hittat en  film på henrik schyfferts blogg där  björn gustafsson är på hypnos kurs för at hitta sin borttappade kalender. (
http://henrikschyffert.blogspot.com/2007/11/bjrn-p-kurs.html )

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis på Tiomånadersdagen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback