trapped in a sunnymachine

Kom precis hem från min första solarieupplevelse.
Först visade Lisen mej den man skulle ligga i när man skulle sola. Oh my..läskigt! Har ju sett en film där en tjej fastnar i en sån samtidigt som styrkan ökas. Så vart ju lite skeptisk ska jag medge. Jag skulle hålla mej till 10 minuter (istället för de 25 minuterna som maskinen skulle vara på). Jag är ju av det rödhåriga och bleka släktet så måste ta de lite lugnt med sånt där, om jag inte vill vara kräfta efteråt vill säga.
Jag la mej och började sola, och efter ett tag så kände jag verkligen hur det började ta. Precis som en solig dag på stranden i Sanda. Kollade då på klockan, och där blinkar en röd fyra framför mej. Det hade bara gått 4 minuter i den läskiga klaustrofobiska solariemaskinen!! Så jag låg där och höll tummarna på att jag inte skulle bli rosa pantern efteråt som Mathias trodde. När jag sen såg mej i spegeln så hade jag fått fräknar o blivit lite lagom rosa. Har inte sett mej i spegeln sen dess (på 10 min). Och det värsta kommer ju inte på en gång så jag hoppas, hoppas!!! (känns som att det tog nu)

Jo, jag sitter framför Mathias dator och Emelie står och diskar och lyssnar på musik. Hon förlorade kriget mot disken, den liksom var där o väntade bara på att bli ren. Menar..det ser inte så hett ut här (städhjälp!!) men Emelie gör vad hon kan, vi andra har gett upp. Haha!

Om några minuter börjar Sverige-Ungern. Ser fram emot en bra match, om inte så läser jag lite cosmo istället.

Kisses!

Kommentarer
Postat av: Miss

Haha vad gullig du är. Men ärligt tror jag också har sett den där filmen för jag brukar faktiskt också vara lite rädd för det..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback