paper planes

Puh, puh! Här har jag suttit och gormat "Hatar Stjärtil!!" i omgångar och varvat med några "Faaan, va Källman/Johan Pettersson/Ahlm är bra!!" i en timme, miinst! Älskar när det är spännande matcher. (Fast hade resultatet varit ett annat så hade jag sagt att jag hatade det)

Bästa i matchen
Norge-Sverige om 5-6 plats i EM.

- Johan Pettersson som knappt har spelat under matchen ställer sej upp vid bänken då ingen vill ta den otroligt viktiga straffen och säger - Jag tar den! Går sen in och sätter en stensäker straff på Ege.

- Doder som i matchens första minuter får en bristning i vaden (?) sitter resterande tid på bänken med en vit handduk som huva. Dålig hårdag eller ghettostyle?! Gillar stilen i alla fall.

- Oscar Carlén går in och visar ingen ödmjukhet eller respekt för de andra spelarna, fastän han bara är 19 år och rookie. Grymt!

- Ahrrenius och Jernmyr står pall. Dom är de starka på linjen som inte någon kan stoppa, och försöker man ta sej förbi dom så kan man ju bara tänka om. Någon måste ta i och grovjobba, killarna kirrar biffen!

Bara det jag ville ha sagt. Kommer nog mer lite senare. Haha!

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback