companyon

Som Hitch säger: Ingen kvinna vaknar upp på morgonen och tänker, idag vill jag inte bli tagen med storm.
Fan, lite ansträngning kan man väl ändå begära. Såg början på Hitch, sen kom jag på hur den slutade och gick därifrån.

Det känns väldigt grått nuförtiden. Jag saknar fotbollen och alla polare där. Jag har ju inte riktigt kommit mej för att börja träna nu på det nya året. Men Therese sa till mej igår att hon hade varit och tränat i Söndags och det hade varit bra och inte alls läskigt, det känns ju bra. Jag kanske ska ta och pallra mej bort på en träning snart. Saknar alla i alla fall, det är ett som är säkert!

Känns mycket tråkigare att skriva blogg nuförtiden. Det jag vill skriva på riktigt kan jag inte skriva. Sånt suger. Därför det inte är så roligt att läsa längre, så förlåt alla som läser ändå. Kvalitén är inte va den skulle kunna va.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hmm, jag tror nästan jag vad det är du egentligen vill skriva...och om jag har rätt så förstår jag verkligen att det suger att inte kunna skriva om det.

2008-01-16 @ 15:06:09
Postat av: Josefin

Så gör så att du kan skriva om det tycker jag. =)

2008-01-16 @ 15:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback