helgen måste ta slut

image245Jag har ÄNTLIGEN fått tag på Måndagsbarn med Veronica Maggio. Miraklet hände för ungefär 5 minuter sen. Yesyes!

I onsdags var jag i Sthlm och virrade runt lite. Kändes skönt att komma bort lite, även om det bara var en dag. Jag lyckades på den dagen somna på ett café på t-centralen, haha. Jag var trött, okej!?

I morron kväll väntas middag med vännerna sen ska vi "busta moves" hela natten lång. Har nyligen upptäckt att Moa den lilla luringen fyller år på söndag så det kan man fira lite tycker jag. 20 hon med!

Hela helgen kommer jag hålla tummarna för M och hans lag. Vinner dom mot Orminge så vinner dom serien, och går upp i ettan. Bakisdag för laget på måndag då antar jag? (haha!)

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback