Allready inside

Nu är det dags. Idag ska man spela match mot p18. Det gäller att spetsa skorna och äta lite raketbränsle innan det är dags. Hörde att det inte gick så bra för dem andra igår på fastlandet, men det får vi kompensera genom att spela ännu bättre idag.

I morgon är det ny månad, september rättare sagt. Sepember! Som i höst och gula löv. Jag har köpt en ny höstjacka men jag tror att det är svårt att göra sej beredd på det där ögonblicket när man väl står där på farstu trappen och vinden blåser in en genom dörren igen. Nej, för att stå emot det så behövs mer än en jacka.

Jag har alltid tänkt mej att när jag flyttade hemifrån så skulle jag ha det jätte fint och mysigt städat hela tiden. Jag skulle aldrig ha disk liggande och skräpandes i diskhon och på golvet skulle det finnas i alla fall en mysig mjuk matta. Men här sitter jag och inser sanningen. Famför mej i soffan ligger en tallrik som det har varit chokladglass i och diskhon är full av liknande artiklar, på golvet ligger kläder slängda och köket har en massa oupppackade påsar på golvet. - Jaghar varit slarvig. Bäst att fixa till det så snabbt som möjligt. Det vill säga i morrn.

Snart ska jag packa ner mina illaluktande benskydd och cykla mot mitt öde, det vill säga matchen, wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha....vi har oxå det "problemet" =)

disk,kläder över allt och ouppackade kassor =P

Sånt är livet =) haha

men i dag så har vi iaf fått upp lite hyllor och

2blommor i fönstret =P

Postat av: Emma

Haha, jag måste få komma förbi och inspektera lägenheten...den kan inte vara i sämre skick än när vi bodde där :P

hur gick det mot p18?

2008-08-31 @ 23:05:37
URL: http://emiemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback