your girl

Jag längtar bort. Bort till vita stränder och varmt väder. Sol i ögonen och en buss som går någonstans, jag förstår ju inte för dom pratar inte mitt språk. En affär med massa billiga fina kläder, och alla passar mej perfekt. En fin lägenhet som jag kan bo och trivas i. Från balkongen kan jag se en park och lite längre bort det vackra havet och klippor. Jag vill gå ut och komma in igen med röd hy. Jag vill åka, inte stanna. Jag vill uppleva nytt. Men mest av allt vill jag bara slappna av, ta dagen som den kommer. Handla i någon liten affär i någon gränd av en liten man som säger snälla saker på sitt språk och pekar på en karta och visar en badstrand som ingen turist vet om förutom jag.


Kommentarer
Postat av: Moa

Ååååh Mallis, jag vill tillbaka!

Postat av: Josefin

Jag vill också tillbaka, fy fan så bra vi hade det... =(

2008-04-04 @ 22:44:23
Postat av: Anonym

boel, vi kan dra till brasilien på direkten om du vill;)

2008-04-06 @ 13:10:20
URL: http://emame.tjejsajten.se
Postat av: S

Skönt och roligt hade vi det.. Men lite läskiga människor. Underligt nog så har man typ glömt bort alla dom.. Häng med oss i höst då :D Thailand och Nya Zeeland, kan det bli bättre?!

2008-04-09 @ 19:08:12
URL: http://absolutthomsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback