fool of everyone

Yeah!
Tränade två gånger igår..först fotboll på kladdig o blöt grusplan och sen innebandy. Sen kände man att man hade gjort något kan jag lova. Men de e skönt. Då känner jag att jag kan slappa i dag istället. Me like!

Psykologin idag va lika kul som i tisdags. Emilie sa att man kunde likna lektionen med sagostunden man hade på lekis typ.

- Mattias står där o berättar massa med intressanta berättelser. Han säger de så bra, känns som sagostund.
- Jo, det är bara frukten o kuddarna som fattas.


Jag ska försöka införa kuddar o frukt på psykologin med. Tänk va mysigt!

Take my photo off your wall if it just won't sing for you
cause all thats left are gone away and there's nothing there for you to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback