if you've got the money

Oh! Igår var det en vecka tills jag fyller år. Idag blir det alltså..hm..6 dagar kvar. Tiden går fort när man har kul.

Igår hann jag med att både bada och se på hockey. Somnade sen typ framför tvn, ny tradition jag har startat med. Borde verkligen gå och lägga mej tidigare så jag blir utvilad. För efter förra helgen så har jag inte riktigt sovit så mycket, sov ju hela onsdagen typ men den räknas inte.Hehe! Så idag är min officiella slappis-dag.
Tränade förut så är lite lagom seg nu alltså.

 Jo, jag har kommit lite längre på mina balklännings planer nu. Äntligen! Har köpt tyg och grejer så snart har jag min fiina klänning framför mej. Hoppas att den går att göra så fin som jag tänker mej den bara.

Jo, såg på Snygg,sexig och singel för någon dag sen. Eller The Sweetest Thing som den heter på engelska (mycket finare titel). Kom på att jag är precis som Cameron Diaz är i den filmen. Alltså inte precis, men Josefin fattar vad jag menar. Borde verkligen jobba på det. Och jag gör faktiskt de. Men hittills har jag ju inte tänkt på det men nu, nu blir det andra bullar!

Imorgon blir det match mot hansa och sen rallyfart in till stan för att se lite av ibks match. Ska försöka ha kvar min roll som målgörare den här matchen med, har ju gått rätt så bra hittills i alla fall. Haha!

Come on, take a step towards me
So you can figure me out
I've been hoping and praying for a single way
To show you what I'm all about

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback