Back on track!



Kom precis hem från en runda runt hammarby sjöstad, eller runt vattnet kan man väl säga. Blev en joggingrunda på ca 5,7 km. Så långt har jag nog inte joggat på väldigt länge så är sjukt nöjd att jag orkade. Nu ska jag försöka köra varvet någon gång i veckan fram till tjejruset i juni.
Dags för mej att skaffa lite muskler igen känner jag.


Tidigare idag har vi flygbilds/jordartskarterings tenta. Vi satt vid datorer och fick ta hjälp av anteckningar, böcker och internet. Jag tycker alltid det är svårare när man får ta hjälp av saker men det kändes hyffsat bra när ja gvar klar i alla fall.


Nu väntar en lugn kväll och i morgon är första dagen av sju i fält. Vi ska jordartskartera i Tumbaområdet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback