Still in love with Judas




Idag är det typ sommar ute, galet varmt i solen. Ute på bryggorna häromkring vallfärdar folk med filtar, bikinis och när jag satt där ute i en timme så satt ett gäng med brunch medtaget brevid mej. Väldigt ambitiöst!


I morse åkte mamma och Ellinor hem. Det efter en lördag med shopping, promenader, bio och fika. Vi klämde ihop massor med grejer igår helt enkelt.
Mamma var gullig och köpte en kjol och en tröja till mej som tack för att dom fick bo här. Tack!


Jag börjar bli lite stressad över allt som ska göras innan jag åker hem till ön i sommar, är ju bara cirka 3 veckor kvar. Jag måste städa och plocka undan massor med grejer. Så tänkte börja nu. Lite synd när det är så fint väder ute men utan någon att dela dagen med så är den inte lika solig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback