Länge leve du min vän




Idag har jag och Emilie suttit inomhus och arbetat med rapporten till projektarbetet hela dagen. När det har varit så vackert väder, själen gråter lite då!
Men det har det varit värt ändå för vi har fått mycket gjort hittills.


Eftersom jag varit så stillasittande hela dagen så slog jag till med att träna nu på kvällen, när det var lite sådär lagom varmt i luften.
Det finns inte mycket bättre än utfall på en brygga med en helt blank sjö (/kanal?!) framför sig och en skymning. Jag rekommenderar det starkt!


I morgon fyller hjärtat mitt 24 och jag och Emilie ska arbeta hela dagen med rapporten och få ihop lite mer sidor.
Bryt ihop och kom igen, det kör vi på.


Nu:
Ryggläge framför Off the map och sedan sängen för att gå upp tidigt och vara super effektiv hela dagen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback