Cheek to cheek




Dagen var planerad så att vi skulle vara i skolan till 15 och gå igenom projektarbete och norge/dalarna exkursionen, men eftersom en av lärarna var sjuk eller något sånt så komprimerades hela dagen till en förmiddag. Vi kunde gå och fråga vår lärare om betygen på tentan i fredags, och jag som var så orolig gjorde det. Och fick reda på att jag är godkänd, en så stor sten lyftes från mina axlar!


Vi åt våra lunchboxar på gräsmattan på campus och begav oss sedan till gamla stan där vi köpte stora fina glassar och satte oss på bryggan i den otroliga värmen. Vi matade änderna med det vi inte orkade från glassarna och efter en stund gav vi upp och begav oss hemåt.
Jag och Emilie hann förbi H&M också, där jag hittade världens sötaste hatt (som jag inte köpte).


Gick förbi ICA på vägen hem och köpte jordgubbar, ett måste idag.
Har fått reda på att mitt och Emilies projektarbete ska handla om grundvattnet kring den tänkta slutförvaringen av kärnbränsle i Forsmark så jag har googlat lite på det för i morrn börjar allvaret.


Men mest firar jag att jag fick godkänt på tentan med jordgubbar!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är GRYYYM min finaste fina :) Puss!

2011-05-10 @ 20:48:21
Postat av: Marie

Bra jobbat, så skönt att kunna andas ut efter en tenta när man fått godkänt! Själv får jag vänta en vecka till på mitt resultat :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback