You say that I'm messing with your head




Såhär mysigt var det på min och Ellinors morgonpromenad igår. Det är Hammarby backen som skymtar i bakgrunden, är strax utanför bilden till höger. Stod väldigt nära i alla fall.


Idag hade vi redovisning av vårt hydrologiprojekt som vi har arbetat med i tre veckor, vi blev indelade i grupper och skulle diskutera lite kring vad vi kommit fram till och vilka svårigheter vi haft och så vidare.
Det gick bra och vi slutade tidigare än förväntat.


Så jag åkte in till centralen för att leta efter något sällskapsspel till helgen. Jag hittade ett Trivial Pursuit med 20% rabatt, som hittat (fast lite dyrare då). Sen gick jag in på HM och hittade fin fina kläder! En jumpsuit och en jätte fin kjol. Dom betalade jag med pengarna jag fick av pappa i födelsedagspresent så tack pappa för de fina presenterna!


Min jumpsuit!


Nu dog precis internet och tvn. Härligt! Så använder iphönen för att få internet, tack tjejerna hemma på gotland som har lärt mej hur man gör, ovärdeligt just nu!
Ellinor åkte precis, hon ska hem till ön igen. Hon slipper i alla fall tv/internet-kaoset här i lyan.


Förstå hur många studenter i huset som nu sitter och sliter sig i håret för att de inte kan se på tv eller gå in på internet, det är ju det vi överlever på. Hur ska detta sluta!?
Tror ni jag ser några sura nunor i korridoren om jag öppnar dörren och kikar lite? Haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback