They are counting on you now




Good Morning good people!


Nu är måndagen här igen, vilket betyder att man måste se till att vara duktig och göra det man ska varje dag istället för att göra lite som man vill. Nästa helg är en timme kortare så den måste ju kallas en mini-helg, då ska jag åka till gotland, kan dom inte göra helgen en timme längre istället?


Ellinor har åkt hem så jag är ensam här, vilket ska översättas till att jag inte har någon anledning att inte plugga i veckan, så detta kommer bli min super-plugg-vecka! Jag ska hänga med på allt, och helst ligga ett steg längre fram också. Låter bra tycker jag.


Jag trodde för övrigt att det skulle vara sol ute idag när jag vaknade, men solen har gömt sig bakom ett täcke av moln än så länge i alla fall. Vi hoppas den kikar ut så att vi får lite vårvärme! 


Tinie Tempah – Wonderman (feat. Ellie Goulding)

Kommentarer
Postat av: Evelina

pusspusspusspusssss! det gör ju inget att solen inte lyser.. Du ÄR solen gumman :D <3

2011-03-21 @ 09:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback