Outrageous

Nu har jag läst ett kapitel om meteorologi och vindar och så vidare och känner mej rätt duktig. Kollade sen och upptäckte att jag egentligen borde läsa ett kapitel till ikväll för att hänga med på föreläsningen i morrn och då gick luften ur mej lite.
Så jag tog en paus och bytte om till mjukisar.


Tog några bilder i photobooth och kom på att det skulle vara perfekt om jag var två personer ibland, att jag kunde dela på mej liksom. Eller om jag hade en tvillingsyster.
Nu har jag ju i och för sej två systrar som alla tycker jag är superlik och jag och Ellinor är så nära varandra som man kan vara så jag har väl nästan en om man tänker så.


Men om jag kunde läsa ett kapitel så läste "den andra jag" ett annat så kunde vi hjälpa varandra, då skulle det gå mycket snabbare och vara roligare att plugga. Tänk så härligt!






Jag kanske ska plugga genetik och lära mej klona istället?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback