Opposites attract



Jag har varit hemma hela dagen och gjort så lite som möjligt.
Medan i andras liv så händer stora grejer. Min kompis Madde blev mamma i natt.
Och själv har jag inte gjort något alls, hur konstigt är inte det?


Menar, idag är en superstor dag för henne. Första dagen som mamma, och jag har en dag som jag antagligen kommer att ha glömt bort om en vecka! Livet är bra konstigt.


I morgon ska pappa hämta hem Ceda, den lilla drever valpen som jag ska hem och leka med i helgen! Ska bli jätte kul att lära känna den lilla krabaten.


Men livet har inte bara glada roliga sidor, det är ju lite så det funkar. Samtidigt som barn föds och valpar ska lekas med så mår inte min morfar så bra. Vår kära morfar! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback