Morfar



Såhär tillbringades gårdagen. Sittandes på en brygga i solen och pluggade och tänkte på livet. Detta resulterade i en solbränd näsa och lite tårar.


Min kära morfar finns inte mer, men han har lämnat många minnen efter sig.
Ett av mina starkaste minnen är från när jag gick på högstadiet och åkte buss hem från skolan. När jag tittade ut från bussfönstret så såg jag ut på en åker i Klinte.
Och där satt min morfar och min mormor och tittade ut över åkern och höll varandra i händerna.
Det var så fint och jag ska alltid komma ihåg den kärlek som finns mellan min morfar och min mormor som varit tillsammans väldigt länge.
Jag skulle skatta mej väldigt lycklig om jag hittar det någon dag.


Familjen är det viktigaste vi har, och jag kommer sakna min morfar väldigt mycket.
Min mormor Ellen är stark och kommer gå igenom det här med all vår kärlek i ryggen, vi finns alla där för henne.



"Vad vi en gång upplevt förlorar vi aldrig. Allt vad vi älskat blir en del av oss."
Helen Keller

Kommentarer
Postat av: camilla

gumman, jag beklagar =(

2011-03-31 @ 22:29:19
Postat av: Evelina

åh snuffsan :( ledsen för detta. finns för dig hjärtat mitt <3

2011-03-31 @ 23:33:29
Postat av: Jolanta

Jag beklagar. Stor kram

2011-04-01 @ 13:51:53
Postat av: Sofie J

Vad sorgligt! Men vilket fint minne. Tänker på dig <3

2011-04-01 @ 21:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback