Keep me warm a cold Mars night





Klockan 9.15 började tentan i morse. Klockan 11.00 var jag färdig. Kändes sådär när jag gick därifrån. Räkneuppgifterna tror jag att jag fick fel på, allihopa. Tyvärr. Men får jag godkänt så är jag nöjd.
Trodde jag skulle få feber i morse, så är glad att jag inte fick frossa på tentan, det hade inte varit bra alls.


Nu på eftermiddagen har jag tagit vara på den lilla tid man har tills man måste börja plugga igen. I morgon börjar vi med meteorologi.
Nu har jag i alla fall sett på the big bang theory och myst ner mig i soffan med min stickning.
Så jag har hunnit sticka färdigt min halsduk! Jag hittade några fina band här hemma som jag fixade till den med, så nu är jag riktigt nöjd.
Kanske kommer passande tills min förkylning bryter ut, men vi hoppas inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback