Jag tror jag är kär

Idag hade vi första föreläsningen om meteorologi och sedan en övning på eftermiddagen. Tror det kommer bli några intensiva veckor framöver, det är det intrycket jag har fått i alla fall.


Vid femtiden mötte jag och Emilie upp Linda, Emma och hennes dotter Vira som är 4 månader. Vi satte oss på Vapiano och pratade och åt gott. Det har varit en riktigt mysig kväll och Vira var jätte söt!


Har även hunnit med att köpa ett kollegieblock, fina färgpennor och en bok "Jorden -En biografi". Boken behandlar ungefär det vi läser i skolan om jorden fast mer lättläst och mer spännande och med fina bilder. Bra att man har en utbildning som man gillar så pass.


Vira var lite sugen på mammas pizza ett tag.


Mina fina inköp!


I morgon ska pennorna och blocket invigas då jag ska skriva in lite om dagens föreläsning. Effektiviteten är på topp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback