I follow rivers



Vaknade och hade ont i nacken nu på morgonen, men tog en varm dusch och nu känns det bättre.
Har legat och försökt hitta ett bra läge att ligga i hela natten, vilket resulterade i att jag drömde massor med konstiga drömmar. Vaknade mitt i natten av att Ellinor pratade i sömnen också, haha!


Det ser soligt ut ute än så länge och jag hoppas det håller i sig så att jag kan ta en mysig promenad i solen och skaffa mig några fräknar efter skolan i eftermiddag. Det gör jätte mycket med humöret när man går lite i solen, man blir så glad och utvilad.


Nu väntar föreläsning på förmiddagen och en övning i eftermiddag och sedan en myskväll här hemma.
Och förresten, hur söta är inte valparna på bilden ovan? En sån ska jag skaffa mig en dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback