Undistructible

Nu har årets första simtur äntligen tagits på Eriksdalsbadet. Det känns super bra, men jag la märke till att mina framsteg med att simma fortare försvunnit under uppehållet, tiden hade ökat med ca 5 minuter. Ja, det är väl så. Sen påverkas ju tiden när man måste brottas för att ta sej fram i bassängen bland alla tanter och galna motionssimmare.


Jag ska försöka träna bättre nu alltså.  Man mår så mycket bättre när man får öka på pulsen lite några gånger i veckan. Kroppen jublar inombords! 


Klockan 13.15 ska man befinna sig i skolan och jobba med Greklandsövningar hela eftermiddagen. Jag måste fråga dom om det vi som ska stanna i Sverige under veckan egentligen ska göra, det är så luddigt! Jag har ändå frågat flera gånger. Ja, vi vet ju vad man säger om professorer.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback