The way you say hello

Snart ska man rycka upp sej ur skollovs-koman och lämna allt vad det innebär bakom sig.
Igår köpte jag pärlplattor och pärlor och gjorde underlägg till lägenheten i stockholm på eftermiddagen med Ellinor och Fanny. Nu är jag helt hooked. Vill göra pärlplattor hela tiden!


Men på måndag måste jag åka tillbaka till verkligeheten, Stockholm. En seg vecka med lite seminarier, stadsvandring och en vslutnings lunch med klassen väntar. Betygen är redan satta så gäller att komma dit och umgås lite mest. Sen den 17:e börjar allvaret. Ny kurs, nya böcker, nya lärare. Och en exkursion till Grekland som jag antagligen ska hoppa över, vi får se. Men nya utmaningar är det i alla fall. 


Nu ropar Ellinor, vi ska pyssla lite mer med pärlplattorna. 

Är det konstigt om jag blir lycklig av det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback