Sugar, we're going down

Jag kom hem från skolan för cirka 30 minuter sedan, cirka 10 timmar spenderade i skolan idag alltså. Check!
Vi hann färdigt med hela övningshäftet idag, sååå skönt! Där för det blev så sent för övrigt.


Åt lite dåligt idag också så när klockan närmade sig 20 så började mina fingrar darra lite, så en snickers fick agera livräddare på vägen hem. Pinsamt och onödigt om man svimmar på tunnelbanan.


En annan livräddare var Ellinor som gjort mat till mej som jag kunde värma upp när jag kom hem. Lax, kokt potatis, hollandaisesås, ärtor och avocado. Mumma!
Min mobil dog ju för övrigt klockan fem så fick rapportera till Ellinor att jag kom hem senare på Facebook, ibland är den sidan bra att ha, men det är inte ofta.


Resten av kvällen ska spenderas i soffan framför Greek, Gossip Girl och 90210. Det är jag faktiskt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback