Every rose has it's torn



Idag går lasset mot stora staden. Jag ska bara se om jag får igen väskan först, kan bli en riktig kamp. Har jätte mycket som har kommit till i packningen som inte var med när jag åkte hit. Konstigt va? Haha. 


Har försökt styra ihop en myskväll med tjejerna i Stockholm i morgon kväll, hoppas alla kan för var länge sedan vi sågs allihopa. Vi har en del att prata om kan jag tänka mej. 


Känns helt knas att åka tillbaka nu. Jag har ju vant mej med att vara hemma hos mamma och pappa och fått super god mat framställd framför mej vid femsnåret varje kväll och så återgår jag till mitt pastaträsk igen.
Jag ska göra ett försök till att laga bättre och lite nyttigare mat i år, det viktigaste är variation, pasta i flera veckor duger inte. Jag har fortfarande pasta-cravings efter min ensam-tid i tockholm då jag gjorde pasta varje dag. Men jag tror inte det är bra. Jag ska jobba på det där med variation.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback