cold

Sitter framför tvn och ser handboll, Sverige möter Chile.
Sitter med stora tofflor på mej men små fryser ändå, jag tände ändå ljus för att få upp värmen. Men det är inte fel på värmen här om ni trodde det. Nej, idag hade vi stadsvandring med klassen inne i stan. Gick runt en och en halv timme och frös. Jag tappade känseln i nästan hela kroppen, inklusive läpparna, är inte det konstigt?


Så nu håller min kropp på och acklimatiserar sig i värmen så jag fryser än.
Efter rundvandringen stannade jag och Emilie kvar i stan och kollade lite i affärer och jag kom hem med en långklänning (what, what!?), en axel väska och en mysig tunika. Jag är väldigt nöjd!


I morgon är det dags för årets första riktiga träningspass, jag ska bege mej till simhallen och få ur mej en kilometer eller så, ska bli skönt!


Men med tanke på handboll så tycker jag det är en så häftig sport, önskar jag höll på med det. Galet häftigt när de flyger fram i luften och sen kastar iväg skott som är super hårda! Jag är imponerad.




Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag. fattar. verkligen. inte.



hur fan kan man skjuta hårt som ett helvete samtidigt som man flyger i luften?? logiken i det liksom????

2011-01-14 @ 15:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback