You making a mistake again, oh why?



Jag tycker att pappa ska köpa en sån här dräkt till Isak.


Min iphone har haft "ingen service" sedan i går kväll. Riktigt drygt, vet inte om det går att göra något åt det men det hände för någon vecka sedan också och då gick det över efter cirka 8 timmar eller något, kul att ha en mobil som inte går att ringa eller skicka meddelanden till, bra köp där!


Idag ska jag plugga lite hemma på förmiddagen för 13.15 har vi en mini-tenta i skolan och sedan ska jag sätta mej framför en dator i skolan och arbeta färdigt med datorprogrammet vi jobbat med i veckan.
Sen ska jag allt svänga förbi någon affär och köpa något fint, det tycker jag allt att jag ä värd nu. Ja, det tycker jag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback