There's a place out there for us

Idag var vi egentligen lediga från skolan men hade 83 frågor att besvara tills på fredag då vi ska ha prov på svaren, så var ju tvungna att plugga i alla fall så sprang nästan till skolan i morse. Haft morgon frilla hela dagen ungefär.
Men 10.15-19.30 idag tillbringades med Kajsa och Emilie i skolan framför datorn och i böckerna. Men nu har 80 frågor besvarats så det känns bra.


Den här veckan har inte varit lugn. Har haft många uppgifter på en gång, skulle läsa kapitel 1 i en kursbok och besvara 10 frågor ifrån det som ska lämnas in på fredag, besvara dessa 83 frågor så man kan plugga in dom till provet och måndag, tisdag har vi haft övningar med ett nytt datorprogram som vi ska lära oss så i morgon ska det lämnas in ett arbete om det också.
Puh, men jag trivs med det hittills. Jag gillar när man känner att man lär sig saker, vilket jag som tur är, känner just nu.




Önskar lite att mitt hår såg ut som på bilden ovan, såå fint!


Idag när jag sprang/trippade (valde helt fel skor idag, var superhalt!) från t-banan vid skolan in till Geohuset på campus så delade dom ut gratis tidningar till folk som gick där. Detta tycker jag är riktigt roligt. Idag delade dom ut damernas värld, jag har aldrig läst den men en gratis tidning är alltid välkommet hem till lilla mej.


"Vink vink!"

Kajsa sa förresten idag att hon tyckte det vore jätte roligt om jag skrev som jag pratar. Ha, roligt att folk märker av ens dialekt tycker jag, jag är väldigt stolt över min gotländska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback