Secret smile

I morgon är det en vecka kvar till min födelsedag. Mamma ringde förut och pratade lite och vi bestämde att vi får fira det lite i helgen.
Det känns ganska sorgligt att fira min riktiga födelsedag utan familjen, andra året i rad. Det känns inte bra. Det kommer vara som vilken dag som helst, var är magin som fanns förr?


Mamma frågade lite vad jag önskar mej och jag kom inte på något. Alla andra årets dagar kan man alltid komma på något man gärna vill ha eller så men ingenting kom upp. Är det ett ålderstecken?


Idag i skolan fick jag reda på att vi har "frivillig" lektion på fredag eftermiddag så det ser ut som att jag kan åka till Gotland en dag tidigare, alltid härligt!




I morse var det kallt ute så jag provade Ellinor super varma mössa, men slutade med att jag gick till skolan i min egna mössa ändå.

Kommentarer
Postat av: Evelina

så fin, SÅ FIN!

2011-02-17 @ 08:27:37
Postat av: Erlingmarlen

keep it up very nice site


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback