My lullaby

Helgen är snart över!
I fredags pluggade jag till halv nio och sedan började jag packa lite. I går kom M och vi handlade lite till honom och sedan åkte vi hem och vilade innan jag åkte på läsarträff med två bloggare jag följer. De var en massa trevliga tjejer och vi diskuterade och pratade om massor med intressanta saker.
Idag åkte jag och Emilie ut till Orminge och hjälpte Linda att måla om hemma hos sig, det var riktigt roligt! 4 tjejer som målar, äter godis, pratar och lyssnar på musik, det gör jag om vilken dag som helst!


Nu har jag packat lite mer ordentligt och har precis sökt kurser till hösten! Min plan var att läsa ut ett kapitel i vår kurslitteratur nu i helgen men det har inte hunnits med så det får jag ta i morrn.


Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback