Give me everything

Nu är jag hemma i Sverige igen.
Thailand var varmt och trevligt, mycket nya upplevelser.
Andra som kommer hem från varma ställen brukar vara bruna som tusan men jag är ju jag så jag har fått såsådär 345 nya fräknar bara.
Igår när jag öppnade lägenhetsdörren till lyan och drog in den stora väskan efter mej så att hela mattan förljde med mej så blev jag så glad. Jag gillar min lägenhet så mycket.


Och i mitt fönster hade mina videungar fått rötter och blad! Kan man plantera om dom i en kruka sen måntro? Hade ju varit häftigt.


Idag ska jag skriva av 1,5 föreläsningar, tvätta, äta svensk mat och sen packa igen till helgen.
I morgon har vi exkursion under dagen med skolan så måste väl hitta på någon matsäck att ta med antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback