Avklarat och slut



Tentan är skriven och om en vecka är jag i Thailand!
Härligt det låter tycker jag. Jag har precis varit i affären och handlat, det var dags efter mitt matfiasko igår. Jag åt popcorn till kvällsmat.
Vilket kändes av direkt idag på tentan, var super trött hela tiden och väntade sedan 2 timmar utanför tentasalen för att vänta in tjejerna innan vi kunde gå och äta lunch på Vapiano.


Fick ett mms från pappa när jag stod och skulle välja pålägg på hyllan. En bild på Ceda som ligger och sover. Åh, tårarna rinner bara jag tänker på att jag missar att umgås med honom nu när jag bor i stockholm och snart ska åka utomlands. 


Se sååå söt!!!

Kommentarer
Postat av: Evelina

ta meeeeed miiiig på resaaaaan!!!1!!111!!!

2011-04-06 @ 16:25:29
Postat av: boel

kom hit så fixar jag plats i väskan!!!!:)

Postat av: nyfiken

Vem skall du åka med? och hur länge blir du borta?

2011-04-06 @ 22:26:08
Postat av: boel

jag åker med min pojkvän och hans föräldrar och är borta tills den 26:e.

2011-04-07 @ 08:44:33
URL: http://lima.blogg.se/
Postat av: Evelina, också nyfiken men skriver vad jag heter..

haha, spännande att du har en nyfiken läsare :P hihihihih!!

2011-04-07 @ 09:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback