You'll be in my heart

Nu är helgen över och M har åkt hem igen.

Vi tillbringade en regnig dag på Skansen. Men det var roligt ändå, skansen akvariet var roligt med massor med söta djur.

På kvällen såg vi Iron man 2, och båda två somnade i soffan.

På söndagen gick vi några hundra meter ner till vattnet och åt pannkaksfrukost på ett litet café här i närheten. Sen gick vi en liten promenad á la guidad tur av M då han visade mej stan lite.

Det har varit en mysig helg, och på fredag åker jag hem till ön igen! Sist jag var där var för ca 4 veckor sedan.

 

Nu har jag blivit förkyld igen. Inte så kul. Men min kropp har börjat med något nytt har jag märkt. I fredags kväll och i natt har jag vaknat mitt i natten och mått riktigt dåligt. I natt gick jag upp och drack te och såg en film sen somnade jag igen, och när jag vaknade på morgonen så mådde jag mycket bättre. Men eftersom att samma sak hände i fredags så kanske det händer igen. Varför blir jag dåligare mitt på natten?

 

Idag gick jag på föreläsningen sen däckade jag i soffan och sen i sängen när jag kom hem. Ska nu ta det fortsatt lugnt och äta lite och hoppas att den dumma förkylningen försvinner innan helgen. Någon som har tips?

 


Kommentarer
Postat av: My

Kolla in mina auktioner!



ACNE Median a-linjekappa, FRIIS & CO, Nilson Shoes, MANGO m.m.



http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=minnlin&listtype=2

2010-09-20 @ 20:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback