Vet ni vad?

Jag har varit ute och sprungit! Long time no see, som man säger.



En annars så tråkig och grå söndag avslutar vi med en springtur så blir allt lite gladare.
Väl ute när jag sprang så upptäckte jag att det var jätte många som hade tänkt som jag, mötte drygt 20 stycken motionärer.



Kan också säga att det är otroligt fint att springa här, finns ett promenad däck eller vad man ska säga i trä precis vid vattnet där man kan springa. Är det så fint när man springer så får man nog lite mer sug på att ta på sej spring-tajtsen i framtiden.



Behöver träna lite mer regelbundet nu tror jag. Finns massor med anledningar till varför man ska det men främst för mej så är det:
1) Jag måste röra mej lite så jag orkar koncentrera mej på skolan när det gäller.
2) Min kropp saknar innebandy och fotboll och träningar 3 ggr i veckan. Känner mej mycket klumpigare, även om det inte syns.
Nej, nu ska här tränas lite mage och sen duscha!

Kommentarer
Postat av: Evelinaananananaaa

Det måste ju finnas bra innebandylag i studentkretsarna? Hade ju varit såååå skoj om du började igen :)



kom igen, kom igen, kom igen!! <3

2010-09-13 @ 10:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback