See right trough me

Idag har vi som sagt varit på ikea och köpt massor med grejer, igen! Har tröttnat på ikea en aning.
Sen passade vi på att köpa en tv också, eftersom vi nu var fyra stycken som kunde hjälpas åt att bära. Tvn ser vi som en present från pappa, tack pappa!


Dom extra händerna som hjälpte till idag var mamma som är uppe och hälsar på ,och Niclas. Niclas har byggt ihop vår soffa, startat igång tvn och bärde tvn nästan helt själv från Skärholmen hit. Väldigt snällt!


Och det nästan bästa var ju när vi fick igång tvn och upptäckte att vi har femman och trean, äntligen! Haha!


Nu ska jag skriva lite på vår rapport som vi ska skriva från gotlandsresan.
Men först lite bilder.
Utsikten från lägenheten genom fönstret. Där det gröna ligger är Luma park där man tar tvärbanan när man ska till skolan.
Fix och trix i lägenheten!
Lägenheten ut mot fönstret.
Lägenheten med fönstret i ryggen.
Jag, mamma och Ellinor på promenad.
Folk som matade fåglar på bryggan där vi gick. Var sjöfåglar överallt, jätte söta.


Nu sitter M hemma hos min käre far och mår bra efter en brakmåltid på rådjursstek och klyftpotatis. Bra att de tar hand om varandra när alla tjejer är borta.


Nu ska jag försöka plugga!




P.s. Det börjar ju bli kallt ute så jag behöver köpa en riktig bra jacka, någon som har tips på var man köper det?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har en grön som jag inte använder, tänkte sälja den på tradera, den kan du få ta en kik på om du vill, om du kommer till ön snart..? :) Skickade sms för några dagar sen... :) Ha de bra gummsan! Hoppas du trivs :) Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback