Say anything and I'll be fine

Hej, jag har nu tillbringat de 3 närmsta dagarna på min ö! Gotland! Jag har tagit massor med kort men alla på fossiler och sten. Jepp, ni läste rätt!

Jag går kursen Geologi I just nu och den verkar handla väldigt mycket om sten. Jaha ja.. Så vi har åkt runt i en buss och sett på stenar som ligger på stranden och i skogar och dylikt. Som att man aldrig har gjort det förut.
Det värsta var ju när lärarna ställde sig upp i bussen och basunerade ut att det minsann fanns påsar till alla som ville ta med sig sten hem. Jag höll ju på att börja as-skratta, tills jag upptäckte att folk var helt seriösa och gick fram och tog massor med påsar till sina små stenar.
Ja, förutom det smått pinsamma med sten-tittandet så har man ändå lärt sig lite tycker jag. Nu skall det bara skrivas en exkursionsrapport på vad vi lärt oss på 4 till 6 sidor till den här veckan sen kommer nya uppgifter.
En förkylning fick man på köpet också, grattis!
Sen tajmade jag in en dejt med M på Coop i en kvart i Onsdags som resulterade i att jag började grina.
Känns som att inlägget blev muntert. Men jag är så trött nu och i morrn ska jag åka till Ikea och skälla ut dom för att dom förstörde vårt glasbord som vi köpte där, dom drumlarna! Jag kommer inte vara nådig. Så jag behöver alltså min skönhetssömn om ni förstår.
Ska skeda med mamma i nyinköpta sängen inatt. Good times!
God natt!


Jag sover praktiskt taget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback